vineri, 28 februarie 2014

Am castigat! Iar!

 
Desi au trecut ani buni de cand profesez, aceasta parte a ramas neschimbata: aflarea solutiei dintr-un dosar.
Nu pot compara cu nimic senzatia care ma incearca atunci cand rasfoiesc condica de sedinta in cautarea solutiei. Mi-e greu sa exprim in cuvinte bucuria care ma incearca atunci cand citesc:

"Admite cererea".


Aceasta solutie arata faptul ca am reusit sa gasesc punctul slab intr-o aparare si sa evidentiez punctele forte ale partii pe care o reprezint. Nu exista o recompensa mai mare pentru mine decat sa constat ca instanta a inteles ce am sustinut si ca e in asentimentul meu, dandu-mi dreptate.

Castigul clientului pe care il reprezint este si castigul meu, este o validare a muncii mele, asa ca ma bucur din toata inima de victorie.

Da! Am castigat! Din nou! :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...