luni, 22 octombrie 2018

Miercuri e cu noroc

Primesc multe mesaje de la persoane care se confrunta cu diverse probleme juridice, nu pot raspunde tuturor pentru nu-mi permite timpul, dar urmaresc sa ofer valoare celor cu care interactionez, astfel ca am cautat o solutie.
Nu voi putea multumi pe toata lumea care imi scrie, dar am hotarat sa ajut atat cat pot oferind saptamanal, in fiecare zi de MIERCURI, o consultatie juridica GRATUITA.
Astfel, daca aveti nelamuriri cu privire la o situatie juridica cu care va confruntati, imi puteti lasa mesaj pe mail av_prunianu@yahoo.com  specificand "miercuri e cu noroc" pentru a va avea in vedere atunci cand fac evaluarea saptamanala a cazurilor. Daca nu faceti aceasta specificare, mailul dvs nu va fi inclus in lista.
Voi raspunde doar IN SCRIS UNUI SINGUR mesaj pe saptamana, ales pe baza unor criterii stabilite de mine.

Stiti ca un om informat este un om puternic, nu-i asa?

Clarificari:
Intr-o discutie cu un coleg, acesta imi spunea ca nu ofera consultanta gratuit pentru ca, din experienta sa,  oamenii nu apreciaza ceea ce primesc fara sa plateasca. Acest punct de vedere il imbratiseaza multi colegi.
Mie nu-mi plac generalizarile si le evit cat de mult pot. E posibil ca punctul de vedere al colegilor mei sa fie adevarate raportat la experienta lor profesionala.
Din punctul meu de vedere, oricand am oferit informatii juridice cuiva care avea cu adevarat nevoie nu am simtit lipsa de apreciere, ci dimpotriva. Persoana respectiva a fost sincer recunoscatoare. Ceea ce am oferit  a fost din toata inima, cu toata deschiderea si cunoasterea mea, orientandu-ma spre a ajuta, spre a oferi valoare omului care mi-a cerut ajutorul.

Scriind acest articol, m-am gandit cum au fost relatiile mele profesionale si am realizat ca de-a lungul anilor am lucrat cu oamenii potriviti, cu care am stabilit extraordinare relatii umane si profesionale. Unii clienti ma cauta si dupa ani de zile dupa ce am finalizat colaborarea, doar pentru a ma felicita de sarbatori sau ma suna vara, cand revin in Romania, in concediu. Am o deosebita placere sa ii aud, sa ii revad. Inainte de a fi profesionisti, suntem oameni, iar eu imi tratez clientii, in primul rand, ca de la om la om.
Fireste, am avut si doua exceptii, 2 clienti "altfel", dar de padure fara uscaturi nu am auzit! Iar din acele experiente am avut de invata, deci totul a fost spre binele meu.

Fireste ca nu pot ajuta gratuit pe toata lumea. Pentru ca si ziua mea are tot 24 de ore, pentru ca si eu am de platit facturi, impozite, carti, cursuri de pregatire profesionala pentru a putea fi mereu informata.

Dar pot alege din cand in cand, sa ajut neconditionat. O fac si in viata privata, donand diverse lucruri, bani sau implicandu-ma in proiecte umanitare, dar o fac si ca avocat. Sunt situatii in care simt intuitiv ca pot contribui si atunci nu stau pe ganduri. Insa STABILESC cat pot dedica rezolvarii acelei situatii speciale, astfel incat sa nu discriminez oamenii care imi apreciaza munca si ma platesc pentru ea.

Invit, asadar, la putina constientizare, la educatie, la respect pentru munca fiecarui profesionist, indiferent ca vorbim de avocati, medici, instalatori, frizeri, etc.
Iar cand primiti ceva gratuit, fiti recunoscatori! Uneori, un simplu "multumesc" e de ajuns.

Un comentariu:

  1. Felicitarile mele .mai exista si romani cu suflet! Felicitari .din descrivere dvd., mi-au fi plecat sa va cunosc.!

    RăspundețiȘtergere

Citeste si:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...