luni, 13 ianuarie 2014

Intrebari utile la prima discutie cu un avocat!


Zilele trecute m-a contactat un potential client. Pana aici, nimic nou sub soare. Mi-a spus ca dorea sa divorteze, dar ca nu stia ce ar trebui sa ma intrebe in legatura cu speta lui, dat fiind faptul ca nu mai avusese de-a face cu o astfel de situatie. Acest caz nu e singular, s-a mai intamplat si altora, insa mi-a dat ideea acestei postari care sper sa va fie de folos.


Asadar, ce sa intrebati avocatul la prima intrevedere:


1. De cati ani practicati avocatura?

2. In ce ramura de drept aveti cea mai mare experienta?

3. Ati avut un caz similar cu al meu? Care au fost rezultatele?

4. Aveti un blog/site unde pot afla mai multe despre dvs si activitatea dvs?

5. Cum vedeti rezolvarea cazului meu?

6. Care sunt etapele pe care trebuie sa le urmez?

7. Aproximativ, cat timp dureaza pana la rezolvarea cauzei mele?

8. Ce "surprize" ar putea apare pe parcurs?

9. Care ar fi consecintele financiare ale acestor "surprize" pentru mine?

10. Care este onorariul dvs?

11. Care sunt modalitatile de plata?

12.  Pot apare modificari ale onorariului pe parcurs?

13.  Va veti ocupa dvs de cazul meu sau alti colegi avocati?

14. Cum aflu cum evolueaza cauza mea?

15. Cum putem comunica? (fax, e-mail, telefon)


Aceste intrebari nu sunt obligatorii, insa va pot fi utile. Veti fi informat in legatura cu procedura care urmeaza a fi aplicata in cazul dvs, astfel ca nu va veti confrunta cu neplaceri datorate necunoasterii acestor informatii pe parcursul rezolvarii cauzei dvs.

Desigur, lista ramane deschisa si o puteti completa cu orice alte intrebari.

 

Nu uitati, un om informat este un om puternic!

 

Daca v-a placut aceasta postare, dati clic pe butonul "imi place". Sau "distribuie" ca sa afle si prietenii dvs aceste informatii. S-ar putea sa le fie de folos si sa va multumeasca. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...