marți, 1 iulie 2014

Pierderea virginitatii

Pentru ca urmeaza o perioada mai relexanta pentru cei mai multi dintre noi (ma refer la perioada vacantelor, a concediilor), va recomand o lectura deosebita: cartea lui Richard Branson numita "Pierderea virginitatii". Este o lectura potrivita pentru oricine, dar mai ales pentru antreprenori si pentru cei care-s la inceput de drum in afaceri si au nevoie de un model care sa le arate ca se poate reusi.

„Pierderea virginității” este autobiografia lui Richard Branson. O carte plină de aventuri și învătăminte care l-au ghidat din anonimat către succes și pe care autorul a reușit să le descrie într-o carte extraordinară.

Richard Branson a creat peste 300 de companii sub brandul Virgin. Succesul i se datorează faptului că a privit ca pe o oportunitate toate problemele pe care le-a întâmpinat. A știut să ofere clienților lui, cele mai bune servicii la prețuri cât mai mici, asta pentru că a propus un sistem de afaceri fără sediu central, fără ierarhie de management și cu birocrație minimă.

Multe dintre afacerile lui – linii aeriene, retail, Virgin Coke, au apărut în domenii în care concurenţa era destul de mare. A dat de câte o mină de aur pe pieţe unde consumatorii erau nemulţumiţi, unde confuzia era atotstăpânitoare, iar firmele concurente stagnau.

În tot acest timp în care și-a dezvoltat afacerile a știut să își îndeplinească visele și să își urmeze pasiunile. A fost primul care a reușit să traverseze Atlanticul cu ajutorului balonului cu aer cald și mai apoi a traversat oceanul Pacific, din Japonia în Canada, doborând astfel două recorduri mondiale.

Într-o lume din cale-afară de stresată, în care aproape că nu mai e timp de nimic altceva decât de muncă, Richard Branson ne propune un model nou: familie, prieteni, distracţie, aventuri, toate sunt la fel de importante în viața lui ca şi afacerile.

Ca antreprenor, a avut succes în tot felul de industrii, pe care le-a ajutat să evolueze. Acum vine şi cu un nou tip de carte: o autobiografie plină de poveşti, un autoportret plin de viaţă, dinamic, pe măsura autorului.

"Puţini oameni din lumea afacerilor sunt atât de vii, de versaţi şi de nonconformişti ca Richard Branson. Probabil nu mai există un alt om de afaceri în preajma căruia să te simţi la fel de bine. El întruchipează mitul antreprenorului rebel şi aventurier." Gentlemen's Quarterly

"Branson îşi poartă faima şi banii cu mare har: n-are cravate, şoferi, nu merge prin cluburi la modă. Ce-l face ieşit din comun este însăşi natura unică a ambiţiei lui. Nu e interesat de putere, cel puţin nu de acea putere care presupune manipulare. Ce vrea el este să se simtă cât se poate de bine…" Newsweek

"Branson, care singur spune despre sine că este un aventurier-capitalist, e un „generator” de idei de afaceri. Instinctele lui sunt acompaniate de puterea de a-i motiva pe cei care lucrează pentru el. Şi cui i-ar veni să spună „nu”?! Branson face tot ce poate ca toată lumea să se distreze la fel de bine ca el." ziarul Time

Branson spune in carte:
Oricum ar fi lumea pe care v-o creaţi, puteţi îmbrăţişa ceea ce este nou şi diferit ori de câte ori vreţi."

Credeti ca are dreptate?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Citeste si:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...